سوشیانتسوشیانت، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

سوشیانت ثمره ی عشق من و بابا

توانایی های جدید فندق مامان

1392/2/6 4:28
نویسنده : مامان وبابا
835 بازدید
اشتراک گذاری

وای چه جیگری شدی niniweblog.com

اول از همه بگم دیر به دیر وبلاگتو آپ می کنم چون علاقه زیادی به لپ تاپ داری . اجازه نمی دی کسی دست بهش بزنه فقط در اختیار شماست برای همین شبها میام آپ می کنم .

پس تقصیر من نیست بزرگ شدی اعتراض نکنی!!!!!!!.

قبل از عید تمرین بابا گفتن می کردی آروم .یواشکی بابا می گفتی با خودت یه (با) یواش می گفتی و (با) بعدی رو بلند. ولی تو عید قشنگ بابامی گفتی.

تو عید هم بعد از یه عالمه دَدٍ رفتن یاد گرفتی بگی دَدٍ. وتی سوار ماشین می شدی کلی ذوق می کردی  . دست می زدی و می گفتی دَدٍ.

                 Myspace Comments - Spongebob             Myspace Comments - Spongebob

عاشق کارتون باب اسفنجی هستی به خصوص آهنگش برات ضبط کردم تا آخرش می شینی با دقت می بینی علاوه بر اون تبلیغ الفی و بوتانیکال اسلیمینگ هم دوست داری وقتی شروع میشن چشم ازشون بر نمی داری.

sad infant    sad infant

چند وقتی بود حالت چهاردست و پا به خودت می گرفتی ولی بلد نبودی دستاتو جلو ببری میوفتادی . تا بالاخره ٢٦فروردین خونه مامان مریم یک ذره رفتی جلو .این عکسم فردا شبش خونه مامان مرضی ازت گرفتم که خوشحال بودی رفتی زیر میزو از سمت دیگش دراومدی

٣اردیبهشت بود که باد میومد در تراس باز بود خونه خیلی سرد شد من هم برا اینکه شما سرما نخوری رفتم شومینه رو روشن کردم وقتی برگشتم دیدم دستتو به مبل گرفتی بلند شدی منو تماشا می کنی انقـــــــــــــــــدر ذوق کردم هزارتا بوست کردم شب هم رو تختت نمی خوابیدی مدام بلند میشدیو می خندیدی تا من و بابا برات دست بزنیم.

 

 

وبالاخره ٤اردیبهشت وقتی خونه مامان مریم بهت سوپ می دادم قاشقت به دندونت خورد و صدا کرد  منم سریع زنگ زدم و به بابا و مامان مرضی گفتم قربونت برم به جمع کباب خورا خوش اومدی.

راستی ظهرش هم یاد گرفتی خودت غذا بخوری!!!!!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان مریم
7 اردیبهشت 92 1:17
الهی قربونت برم که هر چی بزرگ تر میشی شیطون تر و دوست داشتنی تر میشی
مامان مریم
7 اردیبهشت 92 1:21
وای جیگر مامانی که اینقدر این کارتون باب اسفنجی رو دوست داری]
zohre,mamane kiyan
7 اردیبهشت 92 9:29
سوشیانت خاله زهره زیارتتون قبول آقا راه رفتنتون مبارک
مامان آروین (مریم)
8 اردیبهشت 92 10:21
خدا قوت کوچولوی قهرمان
متین من
12 اردیبهشت 92 16:24