سوشیانتسوشیانت، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

سوشیانت ثمره ی عشق من و بابا

هم تلخ هم شیرین

1392/3/14 17:21
نویسنده : مامان وبابا
1,105 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک مامان پنج شنبه با بابا و مامان مریم و خاله هدیه و بابایی رفتیم اصفهان عروسی یکی از دوستای خونوادگیمون تو عروسی کلی دست زدی و نانای کردی منم فیلم گرفتم .

                                          

ازپنجشنبه بعد از ظهر رو صورت خوشگلت جوش زد بعضی وقتها رو سر و گوشت میزدی و تا  یکشنبه شب بیشتر شد و پشت گوشٍت قرمز شد خیلی ترسیدیم با بابا بردیمت اورژانس تا فردا بریم پیش دکتر طالبیان که خدا رو شکر چیزی نبود و حساسیت بود منو ببخش عزیزم تو حریره بادومت گردو ریخته بودم و یه ذره طالبی بهت داده بودم که حساسیت نشون دادی بمـــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــــــــــرم برات تقصیر من بود اذیت شدی.

دوشنبه رفتیم برای چکاپ پیش آقای دکتر همه چی خوب بود قد ٧٦.٥ و وزنت ٦٠٠/١٠بود

هوراااااااااا دندون سومت(بالا) دراومدtand.gif

وقتی داریم میریم بیرون بهت می گم : داریم میریم دَدِ می خوایم بریم دَدِ

الان یاد گرفتی: میگم می خوایم بریم ؟ می گی دَدِ       داریم میریم ؟   دَدِ

وای امان از این آلوئه ورا که تو دنیا با هیچی عوض نمی کنی بابا برای شما مخصوص می خره دیشب رفتیم بهت شیر بدم بخوابی بابا برای من اورد تو تاریکی شیشه اشو دیدی وقتی بابا برد شروع به گریه کردی که اول فکر کردم چیزی نیشت زد بابا  برات اورد تا می گرفتم شروع به گریه می کردی و به زور تا اخرش خوردی و خوابیدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

شقایق مامان آرشا
15 خرداد 92 1:33
نوش جون پسملی خب دوس دارهههه باید بخورههه بخور خاله فدات
متین من
16 خرداد 92 0:50
عزیزم نوش جونت الوئه ورا دوس داری منم تو رو دوس دارم خاله مروارید جدید هم مبارک
معصومه
16 خرداد 92 1:56
سلام عزیزم.......ماشالا به گل پسرت...همسن سپهر منه....23 مرداد اومده دنیا اما پسمل من خیلی لاغره 8کیلو و نیمه..............البته راه میره و 6تاهم دندون داره و داره دوتا دیگه هم درمیاره.........دده و آب و بابا و ماما و بابای و داغه و تاب تاب و دایی هم میگه
مامان آروین
16 خرداد 92 17:36
نوووووووووووووووش جونت شیرین زبونم. مرواریدنت هم مبااااارک . می بوسمت پسر نازو خوشگلم
زهره
16 خرداد 92 21:01
اخي عزيزم...الهي فدات بشم خاله...طالبي به چه كار شما مياد كه ميخوريش؟؟؟دندون سوم مبارك عزيزم...وااااي الوئه ورا براي چي خاله ديگه؟طالبي ميخوري ميگيم اكشال نداره!!!اينم ميخوري!!!واي نوش جونت عزيزم گوشت بشه به رونتپسملي ما با اب اين موضوع رو داره...ههه ايشالله سلامت باشه
zohre,mamane kiyan
17 خرداد 92 13:22
قربونت برم خاله جون که خوب رشد کردی و کلی خوراکی های خوشمزه هم میخوری... نوش جونت و همیشه هم به شادی و سفر عزیزم.
درسا کوچولو و مامان
20 خرداد 92 13:31
خدارا شکر که حساسیت بوده مامانی خیلی مراقب شیطونکمون باش عکسهای جدید لطفا
عاطفه
24 خرداد 92 18:02
چه نی نیه خوش خوراکی ! چه ناناز !
زهرا مامان ایلیا
31 خرداد 92 0:40
مامان ماهیار
31 خرداد 92 14:53
چه پسر نازی ماشالله ببخشید اسمش سوشیانت یعنی چه ؟ خیلی بهش فکر کردم اما....
مامان آروبن(مریم)
2 تیر 92 12:04
آمدنت چون رستاخیز، عدل گستر است و چون سپیده صبح،نوید آغازی دوباره برای همه خوبی هاست . میلاد مهدی موعود بر شما و خانواده محترم مبارک باد.
بهاره
16 تیر 92 12:27
سلام خاله/دندون سومت مبارک/من تو رو یک بار تو عروسی دیدم


ممنون بهاره جون کدوم عروسی همو دیدیم؟؟؟
مامان مریم
9 شهریور 92 3:01
شکر خدا که خداون این چنین فرشته ای به ما داد و نوش جونت گوارای وجودت آلویه ورا