سوشیانتسوشیانت، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه سن داره

سوشیانت ثمره ی عشق من و بابا

نظرات (13)

محبوب
7 مرداد 91 12:41
عزیزم پیشاپیش تولدت مبارک زود بیا که مامانت معلومه دلش کلی آب شده
مامان 1 امیرحسین دیگه
7 مرداد 91 13:19
خانومی مبارک باشه براش سنگ تموم گذاشتی.
امیرحسین منم هم ماه سوشیانت شماس. اگه دوست داشتی میتونی بیای سیسمونیشو ببینی
ایشالا به سلامت زایمان کنی





مامان آرشیدا کوچولو
7 مرداد 91 13:43
عسسسسسسیسسسم شماره معکوس رو شروع کن مامانی نگران نباش اینقدر سریع وزن کم میکنی من برا آرشیدا استراحت مطلق بودم 30 تا ناقابل اضافه کردم 21 تا الان کم شد
مامان آزی
7 مرداد 91 17:16
واااااااااااااااااااای سیسمونی خرید سیسمونی خیلی شیرینه خیلی چیدن اتاقشون من که 10 بار مدل چیدم بهم ریختم مبارکه
مامان سوشیانت
7 مرداد 91 18:12
مرسی از لطف همتون
مامان آراد(خاطره)
7 مرداد 91 23:59
سلام...مبارکت باشه عزیزم...مامان و بابا برات سنگ تموم گذاشتن...ایشالا که همیشه سلامت باشن... پیش ما هم بیاین خوشحال میشیم با هم دوست بشیم... بوسسسسسسسس
عمه مینا
8 مرداد 91 0:34
سلام وبتون عالیه نی نی تونم مبارک باشه خوش بحالش که هنوز نیومده انقدر اتاقش مجهزه و قراره بهش خوش بگذره از طرف من ببوسش
GHAZAL
8 مرداد 91 14:53
hame chi aalie.. otaghesh fogholadas.. esmesham ghashange... khoda baratoon negahesh dare... pishapish tabrik migam
مامان رادمان
11 مرداد 91 21:33
سلام عزیزم انشالله زایمانوراحت وسلامتی داشته باشی.میشه بگید سوشیانت به چه معناست
مامان ترانه/فرنوش
26 مرداد 91 19:31
خیلی ناز و ب سلیقه بود به سلامتی استفاده کنید
مامان پارساجونی
26 مرداد 91 23:10
سلام.چون تمام مطالب رو خوندم اینجا براتون مینویسم: اتاقش محشر بود...ماجرای زایمان با حال بود وقتی میخوندم مو به تنم سیخ شد آخه خاطراتزایمان خودم برام یاد اوری شد...راستی خیلی با حال بود باباش اومده تو اتاق زایمان ...به ما اجازه اینا را ندادن حسرتش مونده... در آخر لینکتون کردم خوشحال میشم گه گاهی بهمون سر بزنید...
مامان آرسن
2 شهریور 91 19:06
معنی اسم پسر گل ما چی می شه ؟

سوشیانت به معنی گل آبی هست و همچنین
سومین منجی زرتشت که از نظر زمانی با امام زمان تطبق داره
مامان مریم
17 مهر 91 1:59
امیدوارم از اتاقت خوشت بیاد