سوشیانتسوشیانت، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

سوشیانت ثمره ی عشق من و بابا

داری میای بغلم

1391/5/11 20:57
نویسنده : مامان وبابا
834 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت برم امروز رفتم سونوگرافی آقای دکتر گفت همه چیزت خوبه ٣کیلو و ١گرم شدی قربون ١گرمت بشم من .

بعد رفتیم پیش خانم دکتر گفت : یکشنبه (١٥/٠٥/١٣٩١) ٦:٤٥ صبح بیمارستان باشم تا خوشگل ترین پسر دنیا رو بدنیا بیارم.بغل

خودتم انگار حوصلت سر رفته خودتو یه طرف شکمم سفت می کنی قشنگ دستاتو حس می کنم. جای خالیت تو خونمون حس می شه زود بیا من منتظرتم .

راستی خانوم دکتر قرار شده اجازه بده موقع به دنیا اومدنت بابا فرزاد بیاد پیشمون آخه می خواد اولین کسی باشه که بغلت می کنه ماچ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فاطی
12 مرداد 91 0:40
سلام. خوبین؟ تغییرات زیادی توی وبلاگم انجام دادم. خوشحال میشم بیایی نظرتو بدی. ممنون.
مامان امیرحسین
12 مرداد 91 2:41
مبارکه به سلامتی خیلی خوشحال شدم انشاالله میگیری تو بغلت خستگیت در میره عزیزم ببخشید از تاخیر لینکت کردم مواظب خوت باش
مامان بهداد
12 مرداد 91 15:19
به سلامتی. خیلی لحظه قشنگیه. عکسشو زودی برامون بذار تا ما هم نی نی خوشگلتو ببینیم. ان شا الله که بارت رو به سلامتی به زمین بگذاری. به وب پسری ما هم سر بزنید.
GHAZAL
13 مرداد 91 20:11
to enghad ghashang ehsaseto minevisio montaghel mikoni ke ashkam darmiad.. kheili vasat khoshhalaaam


ممنون غزال جون لطف دارید
farideh
14 مرداد 91 23:28
سلام هلن جون خیلی قشنگ بود مامانت خیلی زحمت کشیده انشااله بزودی روی ماه پسر گلت را ببینی خوش قدم باشه