سوشیانتسوشیانت، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

سوشیانت ثمره ی عشق من و بابا

سوشیانت ، کوچولوی مامان

1391/7/26 14:42
نویسنده : مامان وبابا
600 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان دو ماهگیتم تموم شد و وارد سه ماهگی شدی دیگه حسابی بزرگ شدی الان دیگه موزیک بالای تختتو دوست داری وقتی برات میزارم به صداشو گوش می دیو به عروسکایی که می چرخه نگاه می کنی وقتی تموم می شه از اون گریه الکیات می کنی تا دوباره برات بزارم.

من وبابا رو دیگه خوب می شناسی با اون چشمای کوچولوت نگاهمون می کنی هر جا میریم.

وقتی هم توجه می خوای الکی سرفه می کنی ولی امروز چند تا سرفه ی واقعی کردی

حرف زدن و خنده هات بیشتر شده ولی بیشتر ترجیح می دی جدی باشی :

داریم یواش یواش پستونک خوردنو یادت می دیم ولی اصلا دوست نداری فقط دفعه اول دوست داشتی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

maman zohre
26 مهر 91 14:48
3mahegit mobarake bashe fereshte zamini doste kiyane mani va darid koli bozorg mishid
زهره
26 مهر 91 15:19
اهم اهم مثل اينكه بازم افتخار نفر اول شدن رو دارم خوب بريم سر اصل مطلب...چه نگاه هاي متعجبيقربون اون پستونكت بشم...واه واه پس تا حالا چيكار ميكردي پستونك نميخوردي؟! منتظر عكساي بعدي هستييم
مامان مریم
26 مهر 91 23:13
برات بمیرم عزیز مامانی که هر چه بزرگتر میشی بیشتر دوستت دارممممممممممممممممممم
خاله هدا
27 مهر 91 21:09
ای جاااااااااااااااااااااااااااانجگر
سمیه مامان پارسا
27 مهر 91 21:13
سلام نی نی خوشگل توهم خیلی نازه 3 ماهگیش مبارکه ایشالا یه سالگیش و جشن بگیری بوووووووووووووووووووس
مینا
28 مهر 91 17:52
پسملی خوشگل الهی همیشه بخندی
مامان سبحان جون
4 آبان 91 5:00
ماشالا به این نی نی خوشمل و ناناس یه سری هم به ما بزنید ممنون
مامان علی مرتضی
9 آبان 91 20:56
سلام عزیزم خوبید ؟ماشالله نی نی چ خوشکله وخوشتیپه؟اسمشواز شهر ما گرفتین من شوشی هستم شما کجایی هستین؟خوشحال میشم بهمون سر بزنید؟


سلام عزیزم خوبی من کاشونی ام از این اسم خوشم اومده گذاشتم
مامی امیرحسین
12 آبان 91 14:57
واااااااای چقده جیگره! ما برعکس شما بچه رو از پستونک گرفتیم! بس که هر کی دید گفت چرا پستونکیش می کنین؟!!!