سوشیانتسوشیانت، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 26 روز سن داره

سوشیانت ثمره ی عشق من و بابا

100روزگیت مبارک

1391/8/24 17:27
نویسنده : مامان وبابا
495 بازدید
اشتراک گذاری

قربون اخمت برم مامانی .

١٠٠روزگیت مبارک مامانی. من هرروز بزرگ شدنتو حس می کنم هرروز بزرگتر و شرین تر میشی .من و بابارو خوب می شناسی حتی وقتی نگاهت میکنیم با خنده ی قشنگت خودتو لوس می کنی.وقتی از خواب بیدار میشی با خودت بازی می کنی. وقتی خوابی سرتو بلند می کنی. عاشق دست خوردنی مخصوصا بعد از شیر به عنوان دسر.با یه دست دست دیگتو بلند می کنی ملچ مولوچ می خوری.

 

تلویزیونو خیلی دوست داری. همیشم با گریه می خوای بغلت کنم همه جارو نشونت بدم.وقتی خوابیدی سر جات می چرخی اینجوری:

وقتی شیر میخوری انگشت منو میگیری با لباسم بازی میکنی گردنبندمو میگیری من کلی انرژی می گیرم.

عــــــــــــــــــاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان مریم
24 آبان 91 17:31
غزیز دل مامانی انشاالله عکس صد سالگیت رو بذاری ببینم
مامان مریم
24 آبان 91 17:32
قربون اون اخمت برم جیگرطلا
مامان مینا
24 آبان 91 18:44
100 روزگی مبارککککککککککککک انشاالله 100 ساله شی
مامان مرضی
24 آبان 91 19:36
قربونت برم مادر .که خیلی دوست دارم .
zohre,mamane kiyan
25 آبان 91 10:20
Mr.SOSHIANET100 rozegit mobarak khale jon khale zohre ba kiyan jon koli az rahe dor mibosimet nanazi
خاله هدا
26 آبان 91 11:39
الهییییی ببوسمت گردالوی خالهدلم برات تنگولیده
زهره
29 آبان 91 12:06
واه واه اخمات رو قربون...اگه دختر ميشدي چه عشوه ها كه نميومديعاشقتــــــــــم
مامان ماهان
1 آذر 91 8:32
همه روزهات مبارک خوش تیپ خان.
فاطمه
2 آذر 91 22:08
سلام
اميدوارم كه خوب خوب خووووب باشين.
خدا اين گل پسر رو براتون حفظ كنه. ماشالله خيلي شيرينه.
من و همسرم هم منتظر بچه مون هستيم. هنوز نمي دونم دختره يا پسر. دعامون كنين كه توي خونه ي ما هم سر و صداي بچه پر بشه
بووووس

سلام مرسی عزیزم امیدوارم نی نی سالم و صالحی به دنیا بیارین