سوشیانتسوشیانت، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

سوشیانت ثمره ی عشق من و بابا

بعد از یه عالمه تاخیر اومدم باز

1391/10/25 23:38
نویسنده : مامان وبابا
399 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسری 6ماهگیت مبارک

یکشنبه هفته پیش مامان مرضی عمل آب دو انجام داده بود ما هم خونشون بودیم نرسیدم بیام وبلاگتو آپ کنم نمی دونم از خرابکاریت بگم یا از شیرین کاریات

الان یاد گرفتی پاتو رو پات بندازی

وقتی غذا یا خوراکی دیگه می خوریم نگاه می کنی سعی می کنی از دست ما بگیری در کل دیگه بهمون نمی چسبه ولی این سری آقای دکتر اجازه داد حریره از چند روز دیگه شروع کنی ولی من یه بار بهت دادم حسابی هم دوست داشتی

خیلی هم پر توقع هستی چیزی ازت می گیریم سریع بغض می کنی و گریه می کنی جوری که انگار خدایی نکرده دردت اومده علاقه زیادی هم به لپ تاپ داری تا می بینی سریع می خوای کلیداشو بزنی

تو یه روز هم دوتا خرابکاری کردی :یه روز صبح یه لحظه تنهاگذاشتمت که دیدم سریع خودتو کشیدی و گوشی منو برداشتی  تو دهنت کردی بـــلـــــــــــــه گوشی بنده هنگ کرده و بعد از یک هفته هنوز درست نشده ظهر همون روز هم تو بغلم بودی و داشتیم باهم وسایل ناهارو اماده می کردیم وقتی ترشی و تو کاسه کردم سریع خم شدی و کاسه رو انداختی

هفته پیش که بردمت چکاپ ماهانه یه کوچولو سرما خورده بودی ولی امروز سرفه هات بیشتر شدو چشمات قرمز شده بود بیقراری می کردیآقای دکتر گفت گوش و گلوت یه کوچولو عفونت کرده بهت دارو داد عزیز دل مامان ایشالله زود زود خوب بشی من و بابا خوشحال بشیم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مینا
25 دی 91 23:44
سلاممممممممممممم مبارک مبارک 6ماهگی مبارک
خاله هدا
26 دی 91 11:54
نبینم مریض بشی خاله جوووووووونم
خاله هدا
26 دی 91 11:57
کلی دلم برات تنگولیدهشیطون بلا شدی
مامان مریم
26 دی 91 13:38
بمیرم نابشم مریضیت رو ببینم


خدا نکنه مامانی
مامان امیر رضا
27 دی 91 11:22
الهیییییی! تو اولین عکسش چقدر بزرگ شده ماشالله دیگه بعد از شش ماه خیلی باید مواظبش باشی چون تا 6 ماه بدن بچه ها در مقابل سرماخوردگی ایمنه. البته تب و سرفه و اینا به خاطر دندونم هست. امیر رضا وقتی میخواس اولین دندونش دربیاد کلی مریض شد هرچی بردمش دکتر خوب نشد ولی تا دندونش زد بیرون حالش خوب شد انشالله گل پسرت زود زود خوب بشه
zohre,mamane kiyan
28 دی 91 1:19
soshia khale zohre 10 mahegit mobarak azizam
koli sheiton shodia azizam



مرسی خاله ولی من تازه رفتم تو6ماه
مامان آروین(مریم)
28 دی 91 10:58
گل پسری 6 ماهگیت مبارک .... کجاشو دیدی ....... بزار چهار دست و پا رفت اون موقع ببین چیکارا میکنه .........
خاله خوشگله ی امیر رضا
28 دی 91 13:34
وایییییییییییییی .... چه پسر تپلی ...... فندق من ... اشالا همیشه تپل مپل و سرخ و سفید باشی .. :

مرسی فاطمه جون

شقایق مامان آرشا
28 دی 91 14:03
مرسی عزیزم


خواهش عزیزم باعث افتخارمه
متین من
29 دی 91 0:54
سلام مامانی خوش اومدی من خیلی بهت سرزدم ولی اپ نکرده بودی


مرسی خاله مهربون