سوشیانتسوشیانت، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

سوشیانت ثمره ی عشق من و بابا

بالاخره منم تونستم

1391/11/7 14:54
نویسنده : مامان وبابا
379 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

فندق مامان بالاخره منم تونستم نی نیمو خودم ببرم حمام .

برای سرما خوردگیت حدود یک هفته بود حمام نرفته بودی چند بارم از پدری خواستم ببردت حمام  یا شما خواب بودی یا بابا خسته بود(آخه تو حمام کلی با هم بازی می کنید)آخر سر چهار شنبه عصر حسابی خرابکاری کردی رفتم بشورمت که طی یه تصمیم سریع دلو به دریا زدمو بردمت حمام کلی لذت بردم شکلکهای جالب و متنوع آروین بدنتو لیف زدم سرتو شامپو زدم و سریع لباس تنت کردم با خوشحالی به بابا و مامان مریم و مرضی زنگیدم و گفتم .

مرسی که با به دنیا اومدنت تونستم حس قشنگیو تجربه کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

سیب سرخ کوچولو
6 بهمن 91 20:53
عزیزززززززمخدا حفظش کنه برات الهی.عافیت باشه سوشیانت کوچولو
زهره
7 بهمن 91 0:49
اي جااانم...ايشالله حموم ني ني نينيمون...هه ايشالله حموم دوماديت عزيزم
متین من
8 بهمن 91 15:34
عزیزم با مامان برای اولین بار رفتی حمام افرین به مامان که موفق شد منم متین رو تا 2 یا 3 ماهگی اصلا حمام نبردم همیشه میترسیدم ولی بلاخره موفق شدم
شقایق مامان آرشا
8 بهمن 91 23:23
دیدی در حالیکه کار سختیه اما خیلی لذت بخشه.
مامان مریم
9 بهمن 91 0:59
آفرین عزیزم خسته نباشی ایشاالله نوه هات رو ببری حموم و هر وقت سوشیانت بزرگ بشه یه خاطره ای از حموم رفتنش بهش می گی
مامی امیرحسین
11 بهمن 91 20:15
آفرین به تو مامان شجاع! من که هنوز این بخشو تجربه نکردم!! البته با بودن داوطلبان فراووووووووون نیازی هم به تجربش نمیبینم گل پسری ام خیلی خوشگل شده ماشا...
شقایق مامان آرشا
14 بهمن 91 19:37
کجایی مامانی؟ازتون خبری نیست؟