سوشیانتسوشیانت، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

سوشیانت ثمره ی عشق من و بابا

هفت ماهگیت مبارک

1391/11/26 3:54
نویسنده : مامان وبابا
416 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم بالاخره ٦ماهت شدو غذا خور شدی همیشه موقع ناهار و شام گریه می کردی و غذا می خواستی الان موقع ناهار وشام بهت سوپ و حریره میدم .

از ١٥ بهمن هم متوجه شدم ١٠ ثانیه می شینی تا الان حدود ٣٠ ثانیه می شینی

یکشنبه شب ( ٢٢بهمن ) یاد گرفتی پاهاتو بگیری فردا ظهر که تو کریرت نشسته بودی کارتون گوسفند زبلو (کارتون مورد علاقت) می دیدی منم داشتم کارهای خونه رو می کردم که بابایی از بیرون اومد و گفت تو چرا پاتو می خوری منم سریع اومدم دیدمتو ازت عکس گرفتم

امروز هم یاد گرفتی غلت بزنی و خودتو از مبل بندازی تو بغل من دیگه باید مواظب باشم و تنهات نزارم

راستی یادم رفت بگم علاقه زیادی به پتو هات و شیشه و پستونکت داری هر کس به جز من برمیداره نگران میشی نگاه می کنی کجا و برا چی می بره گریه الکی می کنی

به لالایی هم عادت کردی با لالایی می خوابی و پتوتم رو صورت می کشی تا خوابت می بره خـــــــــــــیلی جــــــــــــــــــــــــیگری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان مریم
26 بهمن 91 22:51
قربونت برم که دیگه کم کم داره بهت غذا میده دیگه داری بزرگ میشی کی بشه که دیگه خودت بگی گرسنمه غذا می خوام و خودت هم غذارو بخوری و قربون این نشستنت برررررررررررررررررررررم
زهره
28 بهمن 91 4:16
ممنون عزيزم دل منم تنگ شده بووود...سوشيانت عزيزم خودش ميشينه يا سما ميشونيش و 10 ثانيه ميشينه؟پسر ما به كارتون قانع نيست...بيشتر تو خط اخبار و فيلماس
ايشالله خدا نگهدار شما و همه ي ني ني ها باشه... ايشالله تولد 60 سالگيت


سلام مرسی عزیزم خودش میشینه الان دیگه به 30 ثانیه میرسه
مامان آروین-مریم
28 بهمن 91 11:20
واااای خدای من ، هرچی بزرگتر میشه بامزه تر و خوردنی تر میشه ..... قربونش
مامانی مینا
30 بهمن 91 15:20
این پسری چقدر ناز شده.آفرین پسر زرنگ نشستنت مبارکههههههههههه
مامان اریا و پریا
1 اسفند 91 8:53
عزیزم 7 ماهگیت مبارک ماشالا به شما عکساتم خیلی قشنگه
امیر رضا
5 اسفند 91 16:31
سلام سوشیانت جون. میبینم که کم کم داری مثل خودم شیطون میشی! چه حالی میده یه عده آدمو گذاشتیم سرکار، مگه نه؟




به ماماناتونم خیلی خوش میگزره

متین من
7 اسفند 91 18:06
سلام خوبی من برگشتم با کلی عکس از متین برو ببین تازه اپ کردم دوسی
زهرا مامان سها
7 اسفند 91 22:20
سلام عزیز دلم خدا این شاه پسر رابرات حفظ کنه خیلی بامزست خوشحالم کردی به ما سرزدی