سوشیانتسوشیانت، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

سوشیانت ثمره ی عشق من و بابا

دیروز سوشیانت

1391/12/27 15:27
نویسنده : مامان وبابا
865 بازدید
اشتراک گذاری

فندق مامان روزی که رفتیم برات کالسکه و کریر بخریم تاب و سرسره خوشگلی دیدم که برات خریدیم اما چون برات زود بود برات نزاشته بودم دیروز برات وصل کردم و رو سرسره کلی ذوق کردی ولی رو تاب هم دوست داشتی هم می ترسیدی

شب حدود ساعت10 تب کردی نیم درجه که زنگ زدم آقای دکتر گفت برای مروارید های خوشگلته.  از خونه مامان مریم اومدیم بهت استامینوفن دادم و برات ژل زدم خوابیدی وقتی بیدارشدی سر حال شدی بابا رفته بود پشت بوم کولرو درست کنه ما هم با دوتا لیوان شیر رفتیم پیشش تو هم کلی از هوا لذت بردی.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله سوشیانت
27 اسفند 91 15:50
الهی قربونت برم من عشق من تووووووووووووووووو
مامان امیر رضا
28 اسفند 91 0:35
به به مبارکه. شازده پسرتون بالخره دندونش زد بیرون خدا حفظش کنه
مامان آروین (مریم)
28 اسفند 91 14:57
تاب قشنگت مبارررررررررررررررررک ...... چه کیفی کرده پشت بوم ........... خیلی خوشحاله ..........
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 11:53
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم هر روزتان نوروز
مامانی مینا
30 اسفند 91 13:24
عید مبارک عزیزم سال جدید بهترین هارو براتون آرزو دارم یه تبریک مخصوص واسه آقا سوشیانت که اولین بهارشه.عیدت مبارک پسری
nira
28 فروردین 92 9:28
چه گل پسر نازی خدا حفظش کنه،تقریبا هم اسم پسر منه ،اسم پسر من سوشیانسه