سوشیانتسوشیانت، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 27 روز سن داره

سوشیانت ثمره ی عشق من و بابا

بدون عنوان

1393/5/17 23:17
نویسنده : مامان وبابا
499 بازدید
اشتراک گذاری

اورم نمیشه که به این زودی 2ساله شدی تو بهترین و مهربون ترین پسر دنیایی ایشالله تولد 120 سالگیتو باشادی و سلامتی بگیری همه کسم.

از صبح که بیدار شدی مدام می گفتی تولدمه بهت می گفتم سوشیانت تولدت می گفتی مبارک . تا شب هی می گفتی من کیک ندارم کیک می خوام.

تا شب خونه مامان مرضی برات یه تولد کوچولو گرفتیم

ب

 

مامان مرضی وبابایی و عمو ها چون بن تن دوست داشتی برات ماشین کنترلی بن تن مجموعه بن تن ماهی گیری مگنتی و حباب ساز انگری بردز و مامان مریم و بابایی خاله هدیه برات موتور شارژی و ماشین پلیس و لباس بهت کادو دادن دستشون درد نکنه

پسندها (4)

نظرات (10)

ps
17 مرداد 93 23:48
مبارکه
مامان سوشیانت
12 شهریور 93 0:54
سلام عسلم تولدت مبارک . ان شاالله تولد 100 سالگی با خیر و خوشی اسم پسر منم سوشیانته تازه 1 سالش شده
پدر و مادر آروین کوچولو
18 مهر 93 14:19
سلام عزیزم تولدتو با تاخیر زیاد تبریک می گم صد تا گل و شاپرک تولدت هزااااااااااااااااااران بار مبااااااااااااااااااااااااااااااااارک
پدر و مادر آروین کوچولو
18 مهر 93 14:19
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید عزیز دلم روزت مبارک
بابا و مامان آروین کوچولو
22 مهر 93 17:53
عید است و غــدیرش ، علی والا است ، علی دل تشنه عـــــدل است و او دریاست ، علی جشن است و مبارک ، علی گشته است ، ولی دنیا همـــه را شادی که مـــــولا است ، علی
بابا و مامان آروین کوچولو
22 مهر 93 17:54
تولدت هزاااااااااااااااااااااااااااران بار مباااااااااااااااااااااااااااااارک عزیزم کادوهای خوشگلت هم مبارکت باشه ایشالله به سلامتی از همشون استفاده کنی بووووووووووووووووووس بوووووووووووووس
بابات
3 آبان 93 6:50
بابایی دوست دارم....زندگی من
مامان امیررضا
5 دی 93 18:25
سلام گل پسر کم پیدایید؟ عکسای جدیدتونو بذارید دیگه
masoud
19 خرداد 94 9:43
سلام دوست عزیزززم وبلاگ خیلی باحالی داری ایشالله کوچولوتون زیر سایه ی پدر و مادرش بزرگ بشههه دوست عزیز اگه دوست داشتی به وبلاگ عاشقانه من و عشقم هم یه سر بزن و خوشحالمون کن اگه دوست داشتی تبادل لینک هم میکنیم فقط کافیه بیای به وبلاگمون فدات
darya
20 مرداد 94 13:52
وبت توپه .. به منم سر بزن ...