سوشیانتسوشیانت، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

سوشیانت ثمره ی عشق من و بابا

بابایی برات یه عالمه چیزای با حال خریده

1391/8/2 15:47
نویسنده : مامان وبابا
600 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم ما سعی می کنیم تورو با دنیای موسیقی دوست کنیم برای همین برات انواع ساز ها رو می خریم تا خودت انتخاب کنی .niniweblog.com بابایی از ساز با مزه ای شروع کرده.

 دیشب بابا برات آکاردئون و دف گرفته ولی ازش خواستم شما از دف من استفاده کنی به عنوان یادگاری از طرف من. (فکر کنم بابا حسودی کنه و گیتارشو بهت بدهniniweblog.com)

راستی دوتا کراوات و پاپیون هم برات گرفته که عکساشو برات میزارم بوووووووووووووووووس.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مریم
3 آبان 91 7:48
قربون این پسر با مزه و با سلیقه ام بره دیگه برا عروسی خاله اش و عموهاش به ارکس احتیاج نداریم این هنرمند عزیز رو داریمممممممممممممممممم
زهره
3 آبان 91 12:55
سلاااااااااااااااام به به چه پاپيون بامزه اي خاله جون چه ناناس شدي... قربون چشاي متعجبت بشم من... به چي اينجوري نيگاه ميكني عزيزكم... مباركت باشه هديه ها...ايشالله بزرگ بشي و من بيام اينجا بنويسم چه آقاي خوشتيپي...الانم خوشتيپ هستي و البته قرتي
مینا
3 آبان 91 23:31
چه بامزه انشالله کراوات دومادیتو ببندییییییییییییییی
مامان آروین(مریم)
4 آبان 91 11:58
وااااااااااااااااااااااای چه ناز شده ماشاااااااااااااااااااااااااااااااااااا الله
zohre
6 آبان 91 8:59
چه هنرمندی بشه این دوست جون کیانم قربونش برم دردونه با کراوات,چقدرم بهش میاد
مامان مرضی
10 آبان 91 4:49
عزیز دل ماماتی.قربون خوشکلیات