سوشیانتسوشیانت، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

سوشیانت ثمره ی عشق من و بابا

محرم

1391/9/4 6:30
نویسنده : مامان وبابا
437 بازدید
اشتراک گذاری

امسال اولین محرمیه که پیش مایی (البته پارسال تو دلم بودی و من نمی دونستم)  بابایی احمد مثل هر سال بانی شام امشب (شب تاسوعا) بود. لباس علی اصغر برات گرفتیم تا علی اصغر همیشه نگهدارت باشه .با این لباس خیلی با مزه شده بودی جیگر مامانی.

از خدا می خوام به همه ی اونایی که نی نی می خوان بهشون بده و فرشته هایی مثل تو رو حفظشون کنه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مریم
4 آذر 91 8:24
عزیزم خدا حفظت کنه.....
خاله هدا
4 آذر 91 12:26
خدا برای مامان بابات حفظت کنه خاله جونمایشاله خود امام حسین همه جا مواظبت باشه
مامان مرضی
4 آذر 91 23:36
مامان جون فدای خوشکلبات بشم.خیلی دوست دارم.تو امسال بیمه علی اصغر شدی فدات بشم.
دریا
5 آذر 91 21:23
وای خدا جونم ... خدا حفظش کنه واست عزیزم .... تو این شبها وروزهای محرم واسه ما هم دعا کنید
مامان اریا و پریا
7 آذر 91 9:57
عزیز دلم الهی خود امام حسین حافظ و نگه دارت باشه روی ماهتو میبوسم به ما هم سر بزنید ممنون
zohre,mamane kiyan
9 آذر 91 1:05
soshianet hamash dele in khale zohrato vase khodet tang nakon eiii gorbone shoma beram k in ghadr mahro mahsimaie doset daram azizam
زهره
11 آذر 91 3:30
فدااااااااااااش
دُخـملـیـــــــــ شکلکـــــــــ✿
10 دی 91 16:50
فدای این تیپ مشکیت خاله