سوشیانتسوشیانت، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

سوشیانت ثمره ی عشق من و بابا

سوپرایز بابایی

1391/9/13 4:40
نویسنده : مامان وبابا
462 بازدید
اشتراک گذاری

امشب که نظرات وبلاگتو چک کردم دیدم مامان امیر بهداد جون برات نوشتن که عکستو صفحه ی اول نی نی وبلاگ دیدن . من که هیچ وقت پایین صفحه نمی رفتم متوجه منظورشون نشدم. وقتی رفتم و عکستو دیدم کلی ذوق کردم (آخه فکر می کردم نی نی وبلاگ ، وبلاگ نی نی ها رو تبلیغ می کنه حالا نوبت نی نی ماست. ) با خوشحالی به بابا نشون دادم . بابا منو بغل کرد و گفت عزیزم سومین سالگرد ازدواجمون مبارک .

از اونجا که من به نی نی وبلاگ و نی نی سایت معتاد شدم منو اینجوری سوپرایز کرد.عــــــــشـــــــــقم خیـــــــــــــلـــــــــــی دوست دارم مرسی از همه ی مهربونی هات.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان علی خوشتیپ
13 آذر 91 8:12
براااااااااااااااووووووووووووو...آفرین به بابایی...مبارکتون باشه....عشقتون مستدام
مامانی محمد طاها
13 آذر 91 12:08
وای سلام چقدر نازه
مامان مهرزاد جان
13 آذر 91 12:26
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤ مثل همیشه زیبا بود ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤ __¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ _____________________¤¤¤¤¤¤ ______________________¤¤¤¤ _______________________¤¤ یادگاری یادتون نره
دُخـملـیـــــــــ شـکـلکـــــــــــــــــــ....㋛
13 آذر 91 13:46
ای ول به این بابای مهربون.................. منم از همون تبلیغ اومدم
شیما جون
13 آذر 91 14:05
سلام عزیزم وب خیلی قشنگی دارید خدا پسر گلتو حفظ کنه عزیزم میشه منو راهنمایی کنی که چطور از امکانات سوشیانت استفاده کردین؟
مامان همای مسیحا جونی
13 آذر 91 14:26
به به.. مبارکه حسابی. همیشه کنار هم خوشبخت باشین. با این نی نی ناز حتما خواهین بود. راستی مسیحای من توی مسابقه نی نی فشن شرکت کرده.نی نی خودتم شرکت بده اگه دوست داشتی یه سری بزن و بهش رای بده. بوس واسه نی نی ماهت http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
romina
13 آذر 91 18:14
سالگرد ازدواجتون مبارك باشه عزيزم
ايشالا هميشه كنار هم باشيد و نينتون در سايه ي مهربوني هاتون بزرگ كنيد

راستي نيني خيلي نازي داريد
عاشقش شدم


عزیزم مرسی لطف دارین
مامان سارا
14 آذر 91 9:33
چه سورپرایز عالی ای سلام دوست عزیز ، امروز سورپرایز همسر گرامیتونو دیدم و به وبلاگتون سر زدم . خدا سوشیانتو بهتون ببخشه ، چه جیگریه . عاشقه لپاشم ، دندونامو کلی بهم فشار دادم اگه دم دستم بود از اون لپاش یه گازی می گرفتم از طرف ببوسش انشاا.. همیشه سلامت باشین
مامان مرضی
15 آذر 91 2:20
خدا این پسر خوش اخلاق رو بهتون ببخشه وهمیشه شاد و خوش باشید من هم بهتون تبریک میگم
zohre,mamane kiyan
16 آذر 91 14:51
kheili jaleb shode,to axash che nanaz khandide mano kiyan mibosimet khale jon
خاله هدا
17 آذر 91 15:29
مبارکه مبارک دوس جونم

میسی عزیـــــــــــــــزم




مامان مریم
8 دی 91 22:06
عزیزممممممممممممممممممم فدای اون عکسای قشنگ برم که مثل ماه می مونی
مائده(ني ني بوس)
11 دی 91 18:09
سالگرد ازدواجتون در كنار سوشيانت جون مبااارك
پری
1 بهمن 91 3:03
مبارک باشه . خسته نباشی . خدا برات نگهش داره