سوشیانتسوشیانت، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

سوشیانت ثمره ی عشق من و بابا

اولین مسافرت هوایی

1391/9/13 4:44
نویسنده : مامان وبابا
1,050 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه ٤آذر (سالگرد عروسی مامان و بابا) رفتیم کیش خونه خاله راضی (خاله بابا) . این سفر اولین سفر باشما بود . آقای سرمهماندار شمارو دوست داشت با شما حرف میزد و بازی می کرد حتی به شما غذا هم داد!!

تو آرتمیس جونو(دختر خاله بابا) خیلی دوست داری آرتمیس جون بغلت می کرد و با هم کارتون میدیدید .هر جا میرفتیم آرتمیس کالسکتو میبرد .

 

روز اول با خاله راضی و عمو مجید و آرتمیس جون رفتیم ساحل:

 

 

 

 

 

 

روز دوشنبه رفتیم کنار دریا قدم زدیم و به خرید گذشت .روز سه شنبه شما ساحل پیش خاله راضی موندی و من و بابا رفتیم پاراشوت سوار شدیم وقتی بزرگ شدی حتما باید سوار بشیماچ

 

 

 

روز چهارشنبه به خرید و کشتی یونانی گذشت و١١:٤٥شب برگشتیم.

 

باد می اومد سوشیانت این شکلی شده

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان مریم
11 آذر 91 20:41
عزیز مامانی اومیدوارم هر روز بزرگ و بزرگتر بشی و همیشه در کنار مامان و بابا باشی و همیشه لبهایت خندان و شاد ودر مسافرت و در همه کارهایت موفق باشی
مامان مریم
11 آذر 91 20:46
جیگر طلای من کی بشه بزرگ بشی و بری تو دریا خودت شنا کنی راستی ارتمیس چقدر خوشحال بود که رفته بودی کیش پیششون و چقدر خاله راضی تعریفت رو می کرد که چه پسر گلی بودی اصلا مامان و بابا رو اذیت نمی کردی و شما پیش خاله راضی می گذاشتند می رفتند بیرون984
مامان آروین (مریم)
12 آذر 91 13:08
سلام، خوشحالم که مسافرت بهتون خوش گذشته .احتمالا پایان هفته ما هم بریم کیش ، میخواستم بپرسم هوای اونجا چه طور بود ؟ لازمه که لباس گرم زیاد برای آروین بردارم یا نه؟در ضمن قبلا که کیش رفته بودم پاراشوت نبود ، کجای کیش هستش و قیمت بلیت چنده ؟ اگه امکان داره تو یکی از پست های خودم جواب بدین . مرسی
zohre,mamane kiyan
12 آذر 91 17:05
Helene azizam salroze zendegi zibaton mobarak.
khanevade ma b shoma tabrik mige,va b omide khoda hamishe khoshbakht bashid


مرســـــــــــــــی زهره عزیـــــــــــــــزم شما همیشه به من و سوشیانت لطف دارید دوست جونم
مادر خانومی
13 آذر 91 0:10
سلام خانومی همیشه به گردش و سفر. الهی این عکسهایی که توی صفحه اول نی نی وبلاگ با عنوان تبلیغات از سوشیانت اومده خیلی با حاله وقتی صفحه اول و باز کردم تا دیدمش شناختمش. جانم چه بزرگ شده و سر حال اومده. از زحمتهایی شماست دیگه.خسته نباشید.


مرسی مامان امیر بهداد خودمم سوپرایز شدم نمی دونستم
سودابه
13 آذر 91 14:08
سالگرد ازدواجتان مبارک .امیدوارم سالهای سال دلتان گرم به محبت همدیگر باشد و نانتان تازه و آبتان سرد .چراغ خانه اتان روشن و سایه اتان بر سردلبندتان استوار باشد .دوست داشتی به من و نوه گلم سر بزن عزیزم
romina
13 آذر 91 18:17
به به چقدر بهتون خوش گذشته خوش به حالتون جاي ما حسابي خالي بوده
الناز(مامان بنیا )
14 آذر 91 12:40
قربون مسافرت هوایی و کارتت برم من خیلی وبلاک نازی دارید

خدا نکنه عزیزم ممنونم
مامان مرضی
15 آذر 91 2:54
فدای تو مسافر کوچولوی خودم بشم.امیدوارم همیشه شاد ودر سفر باشید .دوست دارم مامانی من.