سوشیانتسوشیانت، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

سوشیانت ثمره ی عشق من و بابا

سوشیانت منجی من وبابا

1391/7/7 23:17
نویسنده : مامان وبابا
572 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه شب من و شما وبابا ساعت 2 شب رفتیم باغ بابا   شما عقب ماماشین رو صندلیت خواب بودی که یهو آقای پلیس به رابطه من و بابا شک کرد و از بابا سوال کرد این وقت شب کجا میریم و مدارک ماشینو خواست بابایی داشت مدارکو نشون می داد که بیدار شدیو گریه کردی تا آقای پلیس شمارو دید خندید و گفت شما بچه دارید خیلی خوب برید برید

اینجوری شد که آقای پلیسو ضایع کردی  و رفت ما هم کلی خندیدیم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دریا
8 مهر 91 21:39
ُسلام خدا حفظ کنه پسر خوشگلت رو من خواننده همیشگی وبلاگت هستم و لذت می برم ... واسه ما منتظرای نی نی هم دعا کن دوست من


ممنون دریا جون ایشالله
زهره
9 مهر 91 17:03
سلام چه پسر نازي ...ماشالله... ناجي هم هستي خاله جونم؟ دوست داشتين به وب ما سر بزنين و لينك بدين باي